در هنگام نصب برنامه کسپرسکی ، ممکن است با کد 27300 خطا دریافت کنید. متن پیام خطا حاوی کد خطا و درایور ایجاد کننده مشکل است.
راه حل
راه حل مطابق با درایور و کد خطا را در متن پیام خطای خود در جدول زیر پیدا کنید: پس از انجام دستورالعمل ها ، کامپیوتر خود را مجدداً راه اندازی کرده و نصب آخرین نسخه از برنامه کسپرسکی را مجدداً اجرا کنید.
راه حل
درایور
کد خطا
1- اطمینان حاصل کنید که هیچ برنامه ناسازگار بر روی رایانه شما نصب نشده است. در صورت نصب هر یک از این برنامه ها ، آنها را حذف نصب کنید. برای راهنمایی به این مقاله مراجعه کنید.
2- با استفاده از ابزار kavremover پرونده های باقیمانده برنامه های کسپرسکی که قبلاً در رایانه شما نصب شده اند را بردارید. برای راهنمایی به این مقاله مراجعه کنید.
1- تأیید امضاهای دیجیتال برای درایورهای سیستم عامل را غیرفعال کنید. برای راهنمایی ، به انجمن رسمی مایکروسافت مراجعه کنید.
2- پس از نصب مجدد برنامه ، تأیید امضای دیجیتالی را برای درایورها فعال کنید.
تأیید امضاهای دیجیتال برای درایورهای سیستم عامل را غیرفعال کنید. برای راهنمایی ، به انجمن رسمی مایکروسافت مراجعه کنید.
پس از نصب مجدد برنامه ، تأیید امضای دیجیتالی را برای درایورها فعال کنید.
برنامه های کسپرسکی با سیستم عامل هایی که روی پردازنده Snapdragon کار می کنند سازگار نیستند. برای جزئیات بیشتر ، به وب سایت Microsoft مراجعه کنید.
اگر از ویندوز 7 یا ویندوز 8 استفاده می کنید ، cahnges را در رجیستری ایجاد کنید:
1- ویرایشگر رجیستری را باز کنید. برای راهنمایی ، به وب سایت Microsoft مراجعه کنید.
2- شاخه رجیستری را باز کنید:
HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ Control \ Network
3- نام پارامتر Config را به Config2 تغییر دهید.
4- رایانه خود را دوباره راه اندازی کنید.
اگر از ویندوز 10 استفاده می کنید ، مطمئن شوید که آخرین به روزرسانی ها را نصب کرده اید. به وب سایت Microsoft بروید ، اکنون روی Update کلیک کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.
1- Control Panel را باز کرده و به قسمت Administrative Tools → Services بروید.
2- اطمینان حاصل کنید که Network Setup Service در این لیست قرار دارد و دارای نوع راه اندازی دستی است.
3- اگر سرویس موجود باشد و نوع راه اندازی آن صحیح باشد ، اما مسئله همچنان ادامه داشته باشد ، ممکن است سرویس آسیب ببیند.
4- توصیه می کنیم سیستم عامل خود را دوباره نصب کنید.
1- کامپیوتر را در حالت Safe Mode راه اندازی کنید. برای راهنمایی به این مقاله مراجعه کنید.
2- خط فرمان را باز کنید. برای راهنمایی به این مقاله مراجعه کنید.
3- دستورات را اجرا کنید:
net stop cryptsvc
ren %systemroot%\system32\catroot2 catroot2_old
net start cryptsvc
mklif.sys
klhk.sys_x64
klim6.sys
klim6.sys
klkbdflt2.sys
Any
Any
klim6.sys
Other
mklif.sys
klim6.sys
Any
Any
mklif.sys
2147024891
2147024894
2146500025
2147023836
2147024809
2147023170
2147024864
2147023824
other
2146500043
2147024883
21470224770
2147416359
2147418113
در صورت ادامه مشکل چه باید کرد
در صورت ادامه خطا ، درخواستی را با توضیحات دقیق موضوع به پشتیبانی فنی کسپرسکی ارسال کنید:
لطفاً در درخواست خود موارد زیر را ارائه دهید:
اگر هنگام نصب پیام خطایی مانند “Application was not installed” (برنامه نصب نشده است) ، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.
مرحله 1. ایجاد یک نقطه بازیابی
اگر از ویندوز 10 استفاده می کنید:
1- با استفاده از نوار جستجو reate a restore point را جستجو کنید و بر روی نتیجه کلیک کنید.
2- در پنجره System Properties در زبانه System Protection ، روی Create کلیک کنید.
3- توضیحات مربوط به نقطه بازیابی را وارد کنید و روی Create کلیک کنید.
4- هنگامی که نقطه بازیابی ایجاد شد ، روی Close کلیک کنید.
اگر از یکی از نسخه های قبلی سیستم عامل استفاده می کنید ، برای مشاهده راهنمای وب سایت پشتیبانی مایکروسافت روی پیوند کلیک کنید:
مرحله 2. مطمئن شوید که کد فعال سازی کالای کسپرسکی خود را دارید
بعد از ایجاد یک نقطه بازیابی ، مطمئن شوید که کد فعال سازی 20 رقمی محصول Kaspersky خود را دارید. بعد از نصب مجدد برنامه ، باید آن را وارد کنید.
این کد شامل حروف و اعداد لاتین است که به چهار گروه 5 حرفی تقسیم شده است.
اگر محصول را بصورت آفلاین در یک جعبه خریداری کرده اید ، کد فعال سازی را در Quick Start Quide که در جعبه پیدا می کنید مشاهده خواهید کرد.
اگر محصول را بصورت آنلاین خریداری کرده اید ، کد فعال سازی از طریق ایمیل از طریق فروشگاه آنلاین ارسال می شود.
اگر کد فعال سازی را گم کردید ، آن را با استفاده از راهنمای موجود در این مقاله بازیابی کنید.
مرحله 3. پرونده های نسخه قبلی نصب شده محصول را حذف کنید
با استفاده از ابزار kavremover تمام پرونده های باقیمانده نسخه های قبلی برنامه را حذف کنید. برای دستورالعمل ها ، به این مقاله مراجعه کنید.
مرحله 4. محصول آزمایشگاه کسپرسکی را نصب کنید
برنامه را یک بار دیگر نصب کنید. برای راهنماهای نصب ، به این مقالات مراجعه کنید:
Kaspersky Internet Security .
Kaspersky Anti-Virus .
Kaspersky Total Security .
Kaspersky Security Cloud .
Kaspersky Small Office Security 7.
در صورت ادامه مشکل چه باید کرد
اگر مشکل همچنان ادامه داشت ، درخواستی را با شرح دقیق مشکل به پشتیبانی فنی آزمایشگاه کسپرسکی ارسال کنید:
از طریق Kaspersky My ، اگر از Kaspersky Internet Security ، Kaspersky Anti-Virus ، Kaspersky Total Security یا Kaspersky Security Cloud استفاده می کنید. برای راهنمایی در مورد استفاده از My Kaspersky ، به صفحه راهنمای آنلاین مراجعه کنید.
اگر از Kaspersky Small Office Security استفاده می کنید از طریق کنسول مدیریت امنیت Kaspersky Small Office. برای راهنمایی ، به صفحه راهنمای آنلاین مراجعه کنید.
اگر نصب برنامه کسپرسکی با خطای “The application was not installed. Your computer may be infected by viruses” (برنامه نصب نشده است. رایانه شما ممکن است توسط ویروس آلوده شود) انجام نشد ، توصیه های زیر را دنبال کنید.
مرحله 1. اسکن ویروس را انجام دهید
با استفاده از ابزار حذف ویروس Kaspersky رایانه خود را برای یافتن ویروس اسکن کنید.
1- Kaspersky Virus Removal Too را بارگیری کنید.
2- اسکن را با استفاده از راهنمای موجود در این مقاله انجام دهید.
مرحله 2. ایجاد یک نقطه بازیابی
اگر از ویندوز 10 استفاده می کنید:
1- روی نماد جستجوی ویندوز کلیک کنید.
2- “create a restore point” را در قسمت جستجو تایپ کنید و روی Create a restore point کلیک کنید.
3- زبانه System Protection را باز کنید ، درایوی را که می خواهید برای آن نقطه بازیابی ایجاد کنید انتخاب کنید.
4- روی Configure کلیک کنید.
5- روی گزینه Turn on system protection کلیک کرده و سپس Ok را بزنید.
6- روی گزینه Create کلیک کنید.
7- توضیحات مربوط به نقطه بازیابی را وارد کنید و روی Create کلیک کنید.
8- روی Close کلیک کنید.
یک نقطه بازیابی برای local disk C در ویندوز 10 ایجاد می شود.
اگر از یکی از نسخه های قبلی سیستم عامل استفاده می کنید ، برای مشاهده راهنمای وب سایت پشتیبانی مایکروسافت روی پیوند کلیک کنید:
ویندوز 8.1
مرحله 3. مطمئن شوید که کد فعال سازی برنامه خود را دارید.
بعد از ایجاد یک نقطه بازیابی ، مطمئن شوید که یک کد فعال سازی 20 رقمی برای محصول Kaspersky خود دارید. پس از نصب مجدد برنامه ، باید آن را وارد کنید.
این کد شامل حروف و اعداد لاتین است که به چهار گروه 5 حرفی تقسیم شده است.
اگر محصول را بصورت آفلاین خریداری کرده اید ، کد فعال سازی را در راهنمای شروع سریع که در جعبه پیدا می کنید مشاهده خواهید کرد.
اگر محصول را بصورت آنلاین خریداری کرده اید ، کد فعال سازی در پیام ایمیل فروشگاه اینترنتی وجود دارد.
اگر کد فعال سازی را گم کردید ، می توانید آن را بازیابی کنید. برای راهنمایی ، به این مقاله مراجعه کنید.
مرحله 4. فایل های نسخه های قبلی محصول نصب شده را حذف کنید
1- kavremvr.exe را دانلود کنید.
2- پرونده را اجرا کنید.
3- پس از تایید شرایط و ضوابط ، روی “I accept the terms” کلیک کنید.
4- کد را از تصویر وارد کنید.
5- برنامه کسپرسکی را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید.
6- روی Delete کلیک کنید.
7- صبر کنید تا برنامه حذف شود و روی Ok کلیک کنید.
8- رایانه را دوباره راه اندازی کنید.
با این کار برنامه کسپرسکی به طور کامل از رایانه شما حذف می شود. اگر چندین برنامه کسپرسکی نصب کرده اید ، آنها را یک باره حذف کنید.
مرحله 5. برنامه Kaspersky را نصب کنید
برنامه Kaspersky را یک بار دیگر نصب کنید.
در صورت ادامه یافتن مشکل ، درخواستی را با توضیحات دقیق موضوع به پشتیبانی فنی کسپرسکی ارسال کنید:
اگر از Kaspersky Internet Security ، Kaspersky Anti-Virus ، Kaspersky Total Security یا Kaspersky Security Cloud استفاده می کنید ، از طریق My Kaspersky. برای راهنمایی به صفحه راهنمای آنلاین مراجعه کنید.
اگر از Kaspersky Small Office Security استفاده می کنید از طریق کنسول مدیریت امنیت Kaspersky Small Office. برای راهنمایی به صفحه راهنمای آنلاین مراجعه کنید.
اگر هنگام نصب یک محصول آزمایشگاه کسپرسکی خطای “خطایی در هنگام نصب برنامه رخ داده است. خطای 1714. نسخه قدیمی محصول کسپرسکی قابل حذف نیست” از راهنمای زیر استفاده کنید.
مرحله 1. ایجاد یک نقطه بازیابی
راهنمای Windows 10:
1- با استفاده از نوار جستجو Create a restore point را جستجو کنید و روی نتیجه کلیک کنید .
2- در پنجره System Properties در زبانه System Protection ، روی Create کلیک کنید.
3- توضیحات مربوط به نقطه بازیابی را وارد کنید و روی Create کلیک کنید.
4- هنگامی که نقطه بازیابی ایجاد شد ، روی Close کلیک کنید.
اگر از یکی از نسخه های قبلی سیستم عامل استفاده می کنید ، برای مشاهده راهنمای وب سایت پشتیبانی مایکروسافت روی پیوند کلیک کنید:
مرحله 2. مطمئن شوید که کد فعال سازی کالای کسپرسکی خود را دارید
پس از ایجاد یک نقطه بازیابی ، مطمئن شوید که برای فعال کردن کسپرسکی کد فعال سازی 20 رقمی دارید. پس از نصب مجدد برنامه ، باید آن را وارد کنید.
این کد شامل حروف و اعداد لاتین است که به چهار گروه 5 حرفی تقسیم شده است.
اگر محصول را بصورت آفلاین در یک جعبه خریداری کرده اید ، کد فعال سازی را در راهنمای شروع سریع که در جعبه مشاهده می کنید مشاهده خواهید کرد.
اگر محصول را بصورت آنلاین خریداری کرده اید ، کد فعال سازی از طریق ایمیل از طریق فروشگاه آنلاین ارسال می شود.
اگر کد فعال سازی را گم کردید ، آن را بازیابی کنید. برای راهنمایی ، به این مقاله مراجعه کنید.
مرحله 3. حذف پرونده های نسخه قبلی نصب شده محصول
1- removal tool برنامه کسپرسکی را دانلود کنید.
2- فایل دانلود شده در قسمت پایین پنجره مرورگر ظاهر می شود. پرونده را اجرا کنید.
پنجره ابزار باز می شود.سپس ، روی I agree کلیک کنید.
4- removal tool ، پرونده های باقیمانده محصولات کسپرسکی را که قبلا نصب شده است جستجو می کند. سپس ، تمام پرونده های شناسایی شده را حذف کنید. پرونده را از لیست انتخاب کنید ، کد را از روی تصویر تایپ کنید و روی Remove کلیک کنید.
اگراز قبل نسخه 2015 را نصب کرده اید ، به صورت دستی Kaspersky Anti-Virus \ Internet Security \ Kaspersky Total Security 15.0.2.361 را در لیست انتخاب کنید. سایر نسخه های محصول به طور خودکار شناسایی می شوند.
5- روی Ok کلیک کنید وکامپیوتر خود Restart اندازی کنید.
6- برنامه را یک بار دیگر اجرا کنید و در صورت شناسایی سایر پرونده های باقیمانده را پاک کنید.
اگر نصب در مرحله “نصب Microsoft .Net Framework 4.0…” با اعلان نوار پیشرفت “حدود پنج ثانیه مانده است” متوقف شد ، برای رفع مشکل راهنمای زیر را دنبال کنید.
1- ایجاد یک نقطه بازیابی روی سیستم عامل خود کلیک کنید تا راهنما باز شود:
2- برای بارگیری Microsoft .Net Framework روی پیوند مربوط به سیستم عامل خود کلیک کنید:
3- در پنجره مرورگر ، روی Download کلیک کنید.
4- فایل نصبی دانلود شده را اجرا کنید.
5- شرایط توافق نامه لایسنس را بخوانید و کادر I have read and accept the license terms را علامت بزنید..
6- روی Install کلیک کنید.
7- صبر کنید تا مراحل نصب کامل شود و سپس روی Finish کلیک کنید.
8- رایانه خود را دوباره راه اندازی کنید.
9- یکبار دیگر محصول کسپرسکی را نصب کنید.
موضوع
برنامه Kaspersky شما پیام خطای “Could not enable some protection components” یا “An update error has occurred” نشان می دهد.
علت
هنگام نصب برنامه خطایی رخ داده است.
1- بررسی کنید آیا سرویس Base Filtering Engine در سیستم وجود دارد یا خیر. برای راهنمایی به این مقاله مراجعه کنید.
2- اگر Base Filtering Engine فعال است ، مشکل همچنان ادامه دارد ، برنامه را دوباره نصب کنید:
a. نصب آخرین نسخه برنامه را که برای شما استفاده می کنید دانلود کنید:
b. برنامه را حذف کنید. در پنجره Saving objects ، کادر تأیید اطلاعات لایسنی را انتخاب کنید. برای راهنمایی به این مقاله مراجعه کنید.
c. رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید.
d. فایل نصب را اجرا کنید و دستورالعمل های این مطالب را دنبال کنید:
e. برنامه به طور خودکار فعال می شود. اگر به طور خودکار فعال نشد ، برنامه را به صورت دستی فعال کنید. برای دستورالعمل ها ، مقاله مربوط به برنامه خود را ببینید:
در صورت ادامه مسئله چه باید کرد
در صورت ادامه یافتن مشکل ، درخواستی را با توضیحات دقیق موضوع به پشتیبانی فنی کسپرسکی ارسال کنید:
علل
1. سربرگ فایل با داده های موجود در سرور Kaspersky مطابقت ندارد.
2. خطایی در سرور کسپرسکی.
3. مشکلات شبکه
4. فایل نصبی مربوط به سرور کسپرسکی نیست.
راه حل
1. command line را به عنوان administrator باز کنید. برای راهنمایی به این مقاله مراجعه کنید.
2. ipconfig / flushdns را وارد کرده و Enter را از صفحه کلید فشار دهید.
3. تنظیمات netsh int ip را وارد کنید و Enter را از صفحه کلید فشار دهید.
4. رایانه را دوباره راه اندازی کنید.
5. یکبار دیگر محصول کسپرسکی را نصب کنید.
6. در صورت ادامه خطا ، سعی کنید پس از مدتی دوباره برنامه را نصب کنید. مثلاً در یک ساعت بعد .
در صورت ادامه مسئله چه باید کرد
اگر راه حل فوق کمکی نکرد ، درخواستی را با شرح دقیق موضوع به پشتیبانی فنی کسپرسکی ارسال کنید:
علت
این خطا زمانی رخ می دهد که ، به روزرسانی های ویندوز نصب نشده باشند ، که این موضوع در نصب .Net Framework هم لازم است.
راه حل
سرویس Windows Update را مجدداً راه اندازی کنید:
1- Control Panel را باز کرده و به dministrative Tools → Services بروید.
2-بر روی Windows Update کلیک راست کرده و از منوی میانبر Stop را انتخاب کنید.
3- مرحله 2 را برای سرویس Security Center و Background Intelligent Transfer Service تکرار کنید.
4-File Explorer را شروع کرده و پوشه C: \ Windows \ SoftwareDistribution را پیدا کرده و آن را به SoftwareDistribution_OLD منتقل کنید.
5- سرویس های متوقف شده را Start کنید: روی سرویس ها کلیک راست کرده و از فهرست میانبر Start را انتخاب کنید.
6- Windows Update را شروع کرده و آخرین به روزرسانی های Windows را نصب کنید. اگر Windows Update به درستی کار نمی کند ، با پشتیبانی فنی مایکروسافت تماس بگیرید.
اگر این راه حل کمکی نکرد ، آخرین نسخه از .Net Framework متناسب با سیستم عامل خود را به صورت دستی دانلود و نصب کنید.
در صورت ادامه خطا چه باید کرد
اگر مشکل همچنان ادامه داشت ، درخواست را با شرح مفصلی از مسئله به پشتیبانی فنی ارسال کنید:
اگر هنگام به روزرسانی برنامه با پیام “The application has been updated but old version files have not been removed”(برنامه به روز شده است اما پرونده های نسخه قدیمی حذف نشده اند) روبه رو شدید ، اطلاعات لایسنس خود را ذخیره کرده و برنامه را دوباره نصب کنید.
1- برنامه را به حساب My Kaspersky خود متصل کنید. برای راهنمایی به این مقاله مراجعه کنید.
اگر از Kaspersky Small Office Security استفاده می کنید ، برنامه را به حساب خود در Kaspersky Small Office Security Console مدیریت کنید. برای راهنمایی به صفحه راهنمای آنلاین مراجعه کنید.
2- آخرین نسخه محصول را از وب سایت کسپرسکی دانلود کنید. برای راهنمایی در مورد نحوه پیدا کردن اینکه چه برنامه ای در رایانه شما نصب شده است ، به این مقاله مراجعه کنید.
3- نسخه نصب شده فعلی را با استفاده removal tool حذف حذف کنید. برای راهنمایی به این مقاله مراجعه کنید.
4- آخرین نسخه برنامه را نصب کنید.
5- برنامه تازه نصب شده را به حساب خود در My Kaspersky یا در کنسول مدیریت امنیت امنیتی Kaspersky Small Office متصل کنید.
هنگام اتصال به حساب خود ، برنامه دوباره نصب شده و لایسنس قبلی به طور خودکار فعال می شود.
اگر راه حل کمکی نکرد چه باید کرد
اگر در نصب یا نصب یک برنامه کسپرسکی با مشکل روبرو هستید ، درخواستی را با شرح دقیق موضوع به پشتیبانی فنی کسپرسکی ارسال کنید:
در صورت استفاده از Kaspersky Internet Security ، Kaspersky Anti-Virus ، Kaspersky Total Security و Kaspersky Security Cloud از طریق My Kaspersky. برای راهنمایی به صفحه راهنمای آنلاین مراجعه کنید.
از طریق کنسول مدیریت امنیت Kaspersky Small Office برای Kaspersky Small Office Security. برای راهنمایی به صفحه راهنمای آنلاین مراجعه کنید.
علت
Windows Installer Service به شما امکان نصب همزمان چند برنامه را نمی دهد.
راه حل
اگر این راه حل کار نکرد ، از برنامه Process Explorer استفاده کنید:
1- ProcessExplorer.zip را دانلود کرده و آن را باز کنید.
2- بر روی پرونده procexp.exe کلیک راست کرده و از منوی میانبر Run as administrator را انتخاب کنید.
3- Ctrl + F را روی صفحه کلید فشار دهید ، _MSIExecute را در قسمت جستجو وارد کرده و Search را کلیک کنید. روندی را که از Windows Installer Service استفاده می کند ، پیدا میکنید.
4- فرآیند را حذف کنید و یکبار دیگر محصول کسپرسکی را نصب کنید.
اگر حذف فرآیند کمکی نکرد ، سرویس Windows مربوط به فرآیند را پیدا کرده و آن را معلق کنید. یکبار دیگر محصول کسپرسکی را نصب کنید.
موارد شایع
سرویس Indexing ویندوز اغلب دلیل این مسئله است. در این صورت ، برای یافتن فرآیند SearchFilterHost.exe از Process Explorer استفاده کنید.
سرویس Indexing ویندوز را به حالت تعلیق درآورید و یکبار دیگر محصول کسپرسکی را نصب کنید.
در صورت ادامه خطا چه باید کرد
اگر مشکل همچنان ادامه دارد ، درخواستی را با شرح دقیق موضوع به پشتیبانی فنی ارسال کنید:
اگر از Kaspersky Internet Security ، Kaspersky Anti-Virus ، Kaspersky Total Security ، Kaspersky Security Cloud استفاده می کنید ، از طریق My Kaspersky. برای راهنمایی ، به راهنمای آنلاین مراجعه کنید.
اگر از Kaspersky Small Office Security استفاده می کنید از طریق کنسول مدیریت امنیت Kaspersky Small Office. برای راهنمایی ، به راهنمای آنلاین مراجعه کنید.
علت
تنظیمات سرور پرکسی در سیستم عامل نادرست است.
راه حل
از به روز بودن نسخه کسپرسکی خود اطمینان حاصل کنید.
تنظیمات سرور پروکسی را در کامپیوتر خود به روش زیر بازنشانی کنید:
1- در گوشه پایین سمت چپ دسکتاپ ، Control Panel را جستجو کنید. روی نتیجه مربوطه کلیک کنید.
2- در پنجره Control Panel ، گزینه Internet Options را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
3- به برگه Advanced بروید و روی Reset کلیک کنید. با این کار تنظیمات سرور پروکسی در همه مرورگرها و برنامه های موجود در رایانه شما بازنشانی می شود.
4- روی Reset کلیک کنید.
4- هنگامی که نقطه بازیابی ایجاد شد ، روی Close کلیک کنید.
5- رایانه خود را دوباره راه اندازی کنید.
6- یکبار دیگر به حساب My Kaspersky خود متصل شوید.
اگر پیام “Error occurred during application installation”(خطایی در هنگام نصب برنامه رخ داده است) دریافت کردید ، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.
مرحله 1. ایجاد یک نقطه بازیابی
اگر از ویندوز 10 استفاده می کنید:
1- روی نماد جستجوی ویندوز کلیک کنید.
2- “create a restore point” را در قسمت جستجو تایپ کنید و روی Create a restore point کلیک کنید.
3- زبانه System Protection را باز کنید ، دیسکی را که می خواهید برای آن نقطه بازیابی ایجاد کنید انتخاب کنید.
4- روی Configure کلیک کنید.
5- گزینه Turn on system protection را انتخاب کرده و OK را کلیک کنید.
6-روی Create کلیک کنید.
7- توضیحات مربوط به نقطه بازیابی را وارد کنید و روی Create کلیک کنید.
8- روی Close کلیک کنید.
یک نقطه بازیابی برای دیسک C در ویندوز 10 ایجاد می شود.
اگر از یکی از نسخه های قبلی سیستم عامل استفاده می کنید ، برای مشاهده راهنمای وب سایت پشتیبانی مایکروسافت روی پیوند کلیک کنید:
مرحله 2. مطمئن شوید که یک کد فعال سازی برای برنامه Kaspersky خود دارید
بعد از ایجاد یک نقطه بازیابی ، مطمئن شوید که یک کد فعال سازی 20 رقمی برای برنامه Kaspersky خود دارید. پس از نصب مجدد برنامه ، باید آن را وارد کنید.
این کد شامل حروف و اعداد لاتین است که به چهار گروه 5 حرفی تقسیم شده است.
اگر محصول را بصورت آفلاین از طریق CD خریداری کرده اید ، کد فعال سازی را در راهنمای شروع سریع که در جعبه مشاهده می کنید مشاهده خواهید کرد.
اگر محصول را بصورت آنلاین خریداری کرده اید ، کد فعال سازی از طریق ایمیل از طریق فروشگاه آنلاین ارسال می شود.
اگر کد فعال سازی را گم کردید ، آن را با استفاده از راهنمای موجود در این مقاله بازیابی کنید.
مرحله 3. پرونده های نسخه قبلی نصب شده محصول را حذف کنید.
1-removal tool را دانلود کنید.
2- فایل دانلود شده در قسمت پایین پنجره مرورگر ظاهر می شود. پرونده را اجرا کنید.
3- پنجره ابزار باز می شود. برای ادامه ، روی I agree کلیک کنید.
4- ابزار حذف ، پرونده های باقیمانده محصولات آزمایشگاه کسپرسکی را که قبلا نصب شده است جستجو می کند. برای نصب موفقیت آمیز ، لطفاً تمام پرونده های شناسایی شده را حذف کنید. پرونده را از لیست انتخاب کنید ، کد را از تصویر تایپ کنید و روی حذف کلیک کنید.
اگر نسخه 2015 را زودتر نصب کرده اید ، به صورت دستی Kaspersky Anti-Virus \ Internet Security \ Kaspersky Total Security 15.0.2.361 را در لیست کشویی انتخاب کنید. سایر نسخه های محصول به طور خودکار شناسایی می شوند.
5- برای راه اندازی مجدد رایانه ، روی OK کلیک کنید.
این مقاله مربوط به موارد زیر است:
هنگام نصب برنامه Kaspersky ممکن است خطای زیر ظاهر شود:
“Error 1711. An error occurred while writing installation information to disk. Check to make sure enough disk space is available, and click Retry, or Cancel to end the install”
(خطای 1711. هنگام نصب شدن اطلاعات روی دیسک خطایی رخ داده است. از اینکهدر دیسک فضای کافی برای نصب برنامه وجود دارد اطمینان حاصل کنید ، و روی Retry کلیک کنید ، یا برای لغو کردن فرایند نصب Cancel کلیک کنید. )
راه حل
بررسی کنید که آیا فضای آزاد کافی روی دیسک وجود دارد. برای آگاهی از میزان فضای مورد نیاز ، سیستم مورد نیاز را بررسی کنید:
در صورت لزوم فضای خالی را آزاد کنید. برای راهنمایی ، به این مقاله مراجعه کنید. پوشه های زیر را از پرونده های موقت پاک کنید:
در صورت ادامه یافتن مشکل
درخواستی را با توضیحات دقیق موضوع به پشتیبانی فنی کسپرسکی ارسال کنید:
هنگام نصب برنامه Kaspersky ممکن است خطای “Error 1306. Another application has exclusive access to file [file path]” را دریافت کنید.
راه حل
1- برنامه Kaspersky را با استفاده از ابزار kavremover حذف کنید.
2- clean boot ویندوز را انجام دهید. برای راهنمایی به وب سایت پشتیبانی مایکروسافت مراجعه کنید.
3- برنامه Kaspersky را یک بار دیگر نصب کنید.
در صورت ادامه یافتن مشکل
درخواستی را با توضیحات دقیق موضوع به پشتیبانی فنی کسپرسکی ارسال کنید:
این مقاله مربوط به موارد زیر است:
هنگام نصب برنامه Kaspersky ، ممکن است با خطای پیام “Error 1723: There is a problem with this installer package.” مواجه شوید.
راه حل 1
1- اگر از سیستم عامل ویندوز 10 استفاده می کنید ، آن را به جدیدترین نسخه به روز کنید. برای جزئیات ، به وب سایت مایکروسافت مراجعه کنید.
2- آخرین نسخه برنامه را از وب سایت کسپرسکی دانلود کرده و مجدداً آن را نصب کنید.
راه حل 2
1- یک حساب Windows جدید administrator ایجاد کنید. برای راهنمایی به وب سایت پشتیبانی مایکروسافت مراجعه کنید.
2- رایانه خود را دوباره راه اندازی کنید.
3- در سیستم حساب کاربری تازه ایجاد شده وارد سیستم شوید.
4- آخرین نسخه برنامه را از وب سایت کسپرسکی دانلود کرده و مجدداً آن را نصب کنید.
در صورت ادامه یافتن مشکل
درخواستی را با توضیحات دقیق موضوع به پشتیبانی فنی کسپرسکی ارسال کنید:
این مقاله مربوط به موارد زیر است:
هنگام نصب یا حذف نصب برنامه Kaspersky ، ممکن است با پیام “Internal Error 2318” مواجه شوید.
راه حل
1- برنامه Kaspersky خود را با استفاده از ابزار kavremover حذف نصب کنید. برای راهنمایی به این مقاله مراجعه کنید.
2- رایانه خود را دوباره راه اندازی کنید.
3- اگر هنگام نصب خطایی رخ داده است ، آخرین نسخه برنامه را از وب سایت کسپرسکی دانلود کنید و دوباره نصب کنید.
در صورت ادامه یافتن مشکل
درخواستی را با توضیحات دقیق موضوع به پشتیبانی فنی کسپرسکی ارسال کنید:
علت
تنظیمات سرور پراکسی در سیستم عامل نادرست است.
راه حل
1- مطمئن شوید که آخرین نسخه برنامه Kaspersky خود را نصب کرده اید.
2- Internet Explorer را باز کنید.
3- روی نماد در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید و گزینه Internet options را از فهرست گشودنی انتخاب کنید.
4- به لایه Advanced بروید و روی Reset کلیک کنید.
5- روی Reset کلیک کنید.
6- رایانه خود را دوباره راه اندازی کنید.
7- یکبار دیگر برنامه کسپرسکی را نصب کنید.
در هنگام نصب یا حذف برنامه کسپرسکی ممکن است این خطا را دریافت کنید:
“Failed to install the application. Error 1316. A network error occurred while attempting to read from the file [path to the file]”
(برنامه نصب نشد. خطای 1316. هنگام تلاش برای خواندن پرونده ، خطای شبکه رخ داد .)
راه حل
برای رفع این مشکل ، موارد زیر را انجام دهید:
1- removal tool را برای حذف برنامه های Kaspersky در رایانه خود اجرا کنید.
2- رایانه خود را دوباره راه اندازی کنید و بار دیگر برنامه را نصب کنید.
اگر هنگام نصب نسخه جدید محصول ، خطای ” فضای کافی برای نصب در دیسک موجود نمی باشد”
دریافت کردید ، به این معنی است که فضای کافی برای نصب محصول در هارد دیسک شما وجود ندارد.
بررسی کنید که رایانه شما نیازهای سیستم را برآورده می کند:
برای آزاد کردن فضای رایانه ، توصیه های زیر را دنبال کنید:
Windows Disk Cleaning را اجرا کنید
1- Win + R را روی صفحه کلید خود فشار دهید.
2- cleanmgr.exe را وارد کرده و OK را کلیک کنید.
3- درایور مورد نظر را انتخاب کنید و OK را کلیک کنید.
4- پرونده هایی را که باید حذف کنید انتخاب کرده و OK را کلیک کنید.
5- تأیید کنید که می خواهید پرونده ها را حذف کنید.
برنامه های استفاده نشده را حذف کنید
مشخص کنید کدام برنامه ها می توانند از رایانه شما حذف شوند. اغلب آنها عبارتند از:
به مقاله نحوه حذف برنامه ها در ویندوز 7 و 10 مراجعه کنید.
پرونده هایی را که مورد نیاز نیستند را حذف کنید
چنین پرونده هایی عبارتند از:
اگر در هنگام نصب پیام خطای ، “The operating system does not comply with requirements” را دریافت کردید ، متن پیام خطا را با دقت بخوانید و راهنمای زیر را دنبال کنید.
اگر با خطایی مانند تصویر بالا مواجه شدید ، بسته SP1 را برای ویندوز 7 از وب سایت Microsoft بارگیری و نصب کنید:
1- بررسی کنید که رایانه شما از کدام نسخه 32 بیتی یا نسخه 64 بیتی از سیستم عامل Windows استفاده می کند. برای انجام این کار:
2-لینک را دنبال کنید.
3- Download را کلیک کنید و بسته به سیستم عامل خود بارگیری را انتخاب کنید:
4- برای نصب Service Pack 1 ، فایل بارگیری شده را اجرا کرده و دستورالعمل های نصب را دنبال کنید.
سیستم عامل با مشخصات مورد نیاز مطابقت ندارد. سیستم عامل فعلی پشتیبانی نمی شود.
علت
شما در حال تلاش برای نصب برنامه Kaspersky بر روی :
1- اگر نصب برنامه Kaspersky را روی سیستم عامل ناسازگار سرور Windows Server 2016 یا ساخت غیررسمی که ممکن است به عنوان سیستم عامل سرور شناخته شود ، اجرا کنید ، این خطا را دریافت خواهید کرد.
2- یا در نسخه سیستم عامل که پشتیبانی نمی شود ، به عنوان مثال Windows XP. برای لیست نسخه های پشتیبانی شده ویندوز ، به سیستم مورد نیاز مراجعه کنید:
راه حل
1- برنامه های کسپرسکی برای محافظت از سیستم عامل های سرور در نظر گرفته نشده اند. اگر به یک راه حل برای سیستم عامل سرور نیاز دارید ، به راه حل های ما مراجعه کنید.
2- مطمئن شوید نسخه سیستم عامل شما با شرایط سیستم مطابقت دارد و برنامه Kaspersky را دوباره نصب کنید.
ما به شما توصیه می کنیم که از نسخه های به روز سیستم عامل ویندوز استفاده کنید و به طور مرتب به روزرسانی های سیستم را نصب کنید ، زیرا باعث افزایش سطح محافظت از رایانه شما می شود.