آموزش ذخیره کردن لایسنس Kaspersky قبل از نصب مجدد سیستم عامل

نحوه دریافت و نصب فایلهای ردیابی محصولات کسپرسکی
نحوه دریافت و نصب فایلهای ردیابی محصولات کسپرسکی
اکتبر 5, 2020
آموزش رفع خطا های نصب نرم افزار Kaspersky
آموزش رفع خطاهای نصب نرم افزار Kaspersky
اکتبر 8, 2020

آموزش ذخیره کردن لایسنس Kaspersky قبل از نصب مجدد سیستم عامل

آموزش ذخیره کردن لایسنس Kaspersky قبل از نصب مجدد سیستم عامل

نحوه ذخیره کردن لایسنس کسپرسکی قبل از نصب مجدد به صورت تصویری

این مطلب مربوط به موارد زیر است:

  • Kaspersky Anti-Virus
  • Kaspersky Internet Security
  • Kaspersky Total Security

هنگام نصب مجدد سیستم عامل ، برنامه کسپرسکی همراه با اطلاعات لایسنس از رایانه شما حذف می شود. برای جلوگیری از از دست دادن لایسنس ، توصیه می کنیم قبل از نصب مجدد سیستم عامل ، برنامه خود را به My Kaspersky متصل کنید.

اگر کد فعال سازی را پیدا نکردید یا برنامه را به My Kaspersky متصل نشدید ، به راهنمای زیر مراجعه کنید.

اگر هم در حال حاضر سیستم عامل را نصب کرده اید و اطلاعات لایسنس را از دست داده اید ، برای راهنمایی به این مطلب مراجعه کنید.

چگونه کد فعال سازی خود را پیدا کنیم

گزینه های زیر بسته به اینکه برنامه را از کجا خریداری کرده اید در دسترس هستند:

1- در فروشگاه آنلاین – می توانید کد فعال سازی خود را در پیامی که به آدرس ایمیل شما برای خرید ارسال شده است ، پیدا کنید.
2- در CD – کد فعال سازی خود را در راهنمای شروع سریع داخل جعبه پیدا خواهید کرد.
3- به عنوان کارت تمدید بصورت آفلاین – کد موجود در کارت تمدید را پیدا خواهید کرد.
4- از طریق Kaspersky من – می توانید کد را در مجوزهای جزئیات پیدا کنید (همچنین برای برنامه های کسپرسکی خریداری شده در جای دیگر و اتصال به حساب My Kaspersky شما نیز کار می کند.

تصویر 1-1

قسمت کد فعال سازی را در Details جزئیات مشاهده کنید.

چگونه کد فعال سازی خود را پیدا کنیم
تصویر 2-1

چگونه می توان کد فعال سازی خود را با استفاده از عکس صفحه پنجره مجوز بازیابی کرد

اگر برنامه فعال است ، اما نمی توانید آن را به My Kaspersky متصل کنید ، 1- از پنجره با کلید مجوز از صفحه عکس بگیرید.

در پنجره اصلی برنامه ، روی مجوز کلیک کنید.

تصویر 3-1

2- روی گزینه License information کلیک کنید.

چگونه می توان کد فعال سازی خود را با استفاده از عکس صفحه پنجره مجوز بازیابی کرد
تصویر 4-1

3- از پنجره های باز شده اسکرین شات بگیرید.

چگونه می توان کد فعال سازی خود را با استفاده از عکس صفحه پنجره مجوز بازیابی کرد
تصویر 5-1

از طریق My Kaspersky درخواستی را به پشتیبانی فنی کسپرسکی ارسال کنید. مسئله خود را با جزئیات شرح دهید و عکس صفحه را ضمیمه کنید.

چگونه می توان بدون فعال کردن عکس ، کد فعال سازی خود را بازیابی کرد


نحوه تماس با فروشنده
اگر کد را خریداری کرده اید:
در وب سایت کسپرسکی ، روی این پیوند کلیک کنید و شماره سفارش و رمز ورود خود را وارد کنید تا جزئیات سفارش خود را جستجو کنید.
در My Kaspersky ، با استفاده از یکی از کانالهای پشتیبانی با ما تماس بگیرید.
از یک فروشگاه آنلاین یا آفلاین متفاوت ، مستقیماً با آنها تماس بگیرید.
چه اطلاعاتی ارائه دهیم
قبل از تماس با فروشنده ، لطفا مطمئن شوید که اطلاعات زیر را در دسترس دارید:

تاریخ خرید
نام کامل شما
آدرس ایمیلی که برای خرید استفاده کرده اید
شماره سفارش از طریق ایمیل تأیید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *