در صورت مواجه شدن با خطاهای فعال سازی مانند “The key is already in use” (کلید از قبل استفاده شده است) ، توصیه می کنیم کلید لاینس را از برنامه حذف کرده و محصول را بار دیگر فعال کنید.
قبل از حذف کلید از برنامه ، مطمئن شوید که هنوز کد فعال سازی را دارید. بدون کد فعال سازی نمی توانید دوباره برنامه را فعال کنید. برای ذخیره کد فعال سازی ، برنامه را به My Kaspersky متصل کنید. سپس اطلاعات مربوط به لایسنس در بخش Licenses در پورتال My Kaspersky ظاهر می شود.
برای حذف کلید و فعال کردن مجدد برنامه:
1- روی Licenses در گوشه پایین سمت راست پنجره برنامه کلیک کنید. اگر برنامه لایسنس اشتراکی دارید ، ممکن است لینک به نام اشتراک باشد.
2- روی گزینه License information کلیک کنید.
3- روی گزینه Delete کلیک کنید.
4- برای تأیید کردن حذف لایسنس، روی Continue کلیک کنید.
5- روی گزینه Enter activation code کلیک کنید.
6- کد فعال سازی را وارد کنید و روی فعال سازی کلیک کنید.
پس از اتمام فرایند فعالسازی روی گزینه Finish کلیک کنید.
برنامه Kaspersky شما دوباره فعال می شود.
اگر مشکل همچنان ادامه داشت ، از طریق My Kaspersky درخواستی را به پشتیبانی فنی کسپرسکی ارسال کنید. لطفاً شرح مفصلی از موضوع را وارد کنید.