اگر نصب یا حذف محصول خانگی آزمایشگاه کسپرسکی با خطایی خاتمه یافت ، لطفاً پرونده های ردیابی فرآیند را برای کمک به پشتیبانی فنی در تشخیص مشکل دریافت کنید.
فایلهای ردیابی نصب و حذف به طور خودکار در محصولات آزمایشگاه کسپرسکی ایجاد می شوند. به طور پیش فرض ، پرونده ها در پوشه٪ temp٪ (معمولاً C: \ Windows \ Temp یا C: \ Documents and Settings \ <profile name> \ LocalSettings \ Temp) با نام های نوع زیر ذخیره می شوند:
kl-install- yyyy-mm-dd-hh-mm-ss.log
kl-setup-yyyy-mm-dd-hh-mm-ss.log
چگونه می توان فایلهای ردیابی را پیدا کرد
برای ردیابی فایلهای ردیابی مراحل نصب / حذف:
1- Win + R را روی صفحه کلید خود فشار دهید.
2- ٪ TEMP٪ را وارد کرده و تأیید را کلیک کنید.
3- در پنجره گفتگوی باز پوشه٪ TEMP٪ ، فایلی را پیدا کنید که به روش زیر نامگذاری شده است: kl-install- <date install> – <time install> .log.
در ویندوز ویستا ، Windows Installer نسخه 4.0 به طور پیش فرض نصب شده است. اگر از ویندوز ویستا یا Windows Installer نسخه 4.0 استفاده می کنید ، پرونده های ردیابی حذف با نام MSI <charset> .log (به عنوان مثال MSI8ba62.LOG) در پوشه٪ TEMP٪ ذخیره می شوند.
در صورت ایجاد نشدن پرونده های ردیابی چه باید کرد
اگر پرونده های ردیابی به دلایلی به طور خودکار ایجاد نشده اند ، لطفا ردیابی را به صورت دستی فعال کنید برای انجام این کار:
1- بایگانی MSI_log.zip را بارگیری کنید.
2- همه پرونده ها را از بایگانی استخراج کنید.
3- برای افزودن کلید لازم به رجیستری ، پرونده MSI_log_on.reg را اجرا کرده و Yes را کلیک کنید. در نتیجه ، پنجره ای ظاهر می شود که تأیید می کند اطلاعات با موفقیت به رجیستری اضافه شده اند.
4- نصب یا حذف محصول آزمایشگاه کسپرسکی را شروع کنید.
5- شماره را دوباره تولید کنید و منتظر بمانید تا خطای نصب / حذف ظاهر شود.
6- در نتیجه ، یک فایل متنی برای ورود به سیستم نصب می شود به نام MSI * .log (جایی که * مخفف یک مجموعه تصادفی از نمادهای عددی عددی است). پرونده در پوشه سیستم Temp ذخیره می شود. به طور پیش فرض ، پوشه Temp در:
فایل MSI_log_off.reg را اجرا کرده و Yes را کلیک کنید. ردیابی نصب / حذف غیرفعال خواهد شد.
پرونده های ردیابی در هنگام نصب و حذف برنامه ایجاد می شوند و هر بار نام منحصر به فردی به پرونده می دهند. اگر در نتیجه نصب قبلی ، پرونده های MSI * .log از قبل در پوشه Temp وجود داشته باشند ، می توانید با جستجوی جدیدترین تاریخ ایجاد ، فایل مورد نیاز خود را پیدا کنید.
نحوه ارسال درخواست به پشتیبانی فنی
اگر در نصب محصول آزمایشگاه کسپرسکی با مشکلی روبرو هستید ، درخواستی را با شرح مفصلی از این مسئله به پشتیبانی فنی آزمایشگاه کسپرسکی ارسال کنید:
لطفاً پرونده های گزارش نصب را به درخواست خود ضمیمه کنید: