نحوه دریافت و نصب فایلهای ردیابی محصولات کسپرسکی

آموزش تنظیم مجدد network settings
آموزش تنظیم مجدد network settings
اکتبر 3, 2020
آموزش ذخیره کردن لایسنس Kaspersky قبل از نصب مجدد سیستم عامل
آموزش ذخیره کردن لایسنس Kaspersky قبل از نصب مجدد سیستم عامل
اکتبر 6, 2020

نحوه دریافت و نصب فایلهای ردیابی محصولات کسپرسکی

نحوه دریافت و نصب فایلهای ردیابی محصولات کسپرسکی

نحوه دریافت و نصب فایلهای ردیابی محصولات کسپرسکی

اگر نصب یا حذف محصول خانگی آزمایشگاه کسپرسکی با خطایی خاتمه یافت ، لطفاً پرونده های ردیابی فرآیند را برای کمک به پشتیبانی فنی در تشخیص مشکل دریافت کنید. 

فایلهای ردیابی نصب و حذف به طور خودکار در محصولات آزمایشگاه کسپرسکی ایجاد می شوند. به طور پیش فرض ، پرونده ها در پوشه٪ temp٪ (معمولاً C: \ Windows \ Temp یا C: \ Documents and Settings \ <profile name> \ LocalSettings \ Temp) با نام های نوع زیر ذخیره می شوند:

 kl-install- yyyy-mm-dd-hh-mm-ss.log

kl-setup-yyyy-mm-dd-hh-mm-ss.log

 

چگونه می توان فایلهای ردیابی را پیدا کرد

برای ردیابی فایلهای ردیابی مراحل نصب / حذف:

1- Win + R را روی صفحه کلید خود فشار دهید.

2- ٪ TEMP٪ را وارد کرده و تأیید را کلیک کنید.

نحوه دریافت و نصب فایلهای
تصویر 1-1

3- در پنجره گفتگوی باز پوشه٪ TEMP٪ ، فایلی را پیدا کنید که به روش زیر نامگذاری شده است: kl-install- <date install> – <time install> .log.

در ویندوز ویستا ، Windows Installer نسخه 4.0 به طور پیش فرض نصب شده است. اگر از ویندوز ویستا یا Windows Installer نسخه 4.0 استفاده می کنید ، پرونده های ردیابی حذف با نام MSI <charset> .log (به عنوان مثال MSI8ba62.LOG) در پوشه٪ TEMP٪ ذخیره می شوند.

در صورت ایجاد نشدن پرونده های ردیابی چه باید کرد

اگر پرونده های ردیابی به دلایلی به طور خودکار ایجاد نشده اند ، لطفا ردیابی را به صورت دستی فعال کنید برای انجام این کار:

1- بایگانی MSI_log.zip را بارگیری کنید.

2- همه پرونده ها را از بایگانی استخراج کنید.

3- برای افزودن کلید لازم به رجیستری ، پرونده MSI_log_on.reg را اجرا کرده و Yes را کلیک کنید. در نتیجه ، پنجره ای ظاهر می شود که تأیید می کند اطلاعات با موفقیت به رجیستری اضافه شده اند.

در صورت ایجاد نشدن پرونده های ردیابی چه باید کرد
تصویر 2-1

4- نصب یا حذف محصول آزمایشگاه کسپرسکی را شروع کنید.

5- شماره را دوباره تولید کنید و منتظر بمانید تا خطای نصب / حذف ظاهر شود.

6- در نتیجه ، یک فایل متنی برای ورود به سیستم نصب می شود به نام MSI * .log (جایی که * مخفف یک مجموعه تصادفی از نمادهای عددی عددی است). پرونده در پوشه سیستم Temp ذخیره می شود. به طور پیش فرض ، پوشه Temp در:

  • در ویندوز ویستا ، 7 ، 8 ، 8.1 ، 10 – \ Users \٪ USERPROFILE٪ \ AppData \ Local \ Temp
  • در ویندوز XP – \ اسناد و تنظیمات \٪ USERPROFILE٪ \ تنظیمات محلی \ temp

فایل MSI_log_off.reg را اجرا کرده و Yes را کلیک کنید. ردیابی نصب / حذف غیرفعال خواهد شد.

پرونده های ردیابی در هنگام نصب و حذف برنامه ایجاد می شوند و هر بار نام منحصر به فردی به پرونده می دهند. اگر در نتیجه نصب قبلی ، پرونده های MSI * .log از قبل در پوشه Temp وجود داشته باشند ، می توانید با جستجوی جدیدترین تاریخ ایجاد ، فایل مورد نیاز خود را پیدا کنید.

تصویر 3-1

نحوه ارسال درخواست به پشتیبانی فنی

اگر در نصب محصول آزمایشگاه کسپرسکی با مشکلی روبرو هستید ، درخواستی را با شرح مفصلی از این مسئله به پشتیبانی فنی آزمایشگاه کسپرسکی ارسال کنید:

  • از طریق Kaspersky My for Kaspersky Internet Security، Kaspersky Anti-Virus، Kaspersky Total Security و Kaspersky Security Cloud. برای راهنمایی به صفحه راهنمای آنلاین مراجعه کنید.
  • از طریق کنسول مدیریت امنیت Kaspersky Small Office Security برای Kaspersky Small Office Security. برای راهنمایی به صفحه راهنمای آنلاین مراجعه کنید.

لطفاً پرونده های گزارش نصب را به درخواست خود ضمیمه کنید:

  • برای کاربران ویندوز 10 – setupapi.setup.log و setupapi.dev.log ، واقع در پوشه \ Windows \ inf
  • برای کاربران ویندوز ویستا ، 7 ، 8 ، 8.1 – setupapi.app.log و setupapi.dev.log ، واقع در پوشه \ Windows \ inf
  • برای کاربران ویندوز XP – setupapi.log ، واقع در پوشه \ Windows

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *